Aumentu di a dumanda di acciaio in i paesi di u Golfu

Cù più di $ 1 trilione di prughjetti infrastrutturali in u pipeline, ùn ci hè alcuna indicazione di alcuna diminuzione di a dumanda di a regione di ferru è azzaru in un futuru vicinu.
In fattu, a dumanda di ferru è azzaru in a regione GCC hè prevista per aumentà da 31 per centu à 19,7 milioni di tunnellate da u 2008 per via di l'attività di custruzzione aumentata ", hà dettu una dichjarazione.
A dumanda di i prudutti di ferru è azzaru in u 2005 era di 15 milioni di tunnellate, cù una parte sustanziale di l'impurtazioni.
"A regione GCC hè in via di diventà un centru impurtante di produzzione di ferru è azzaru in u Mediu Oriente.In u 2005, i Stati GCC anu investitu $ 6,5 miliardi in a fabricazione di prudutti di ferru è azzaru ", secondu un rapportu di l'Organizazione di u Golfu per a Cunsultazione Industriale (GOIC).
Oltre à i Stati GCC, u restu di u Mediu Oriente hà avutu ancu un aumentu significativu di a dumanda di materiali di custruzzione, in particulare l'acciaio.
Sicondu Steelworld, una rivista di cummerciale in u settore di l'Asia di Ferru è Steel, a pruduzzione tutale di l'azzaru da ghjennaghju 2006 à nuvembre 2006 in u Mediu Oriente era di 13,5 milioni di tunnellate contr'à una figura di 13,4 milioni di tunnellate durante u listessu periodu di l'annu precedente.
A pruduzzione mundiale di l'azzaru crudu per l'annu 2005 era di 1129,4 milioni di tunnellate mentre per u periodu da ghjennaghju 2006 à nuvembre 2006 era di circa 1111,8 milioni di tunnellate.
"L'aumentu di a dumanda di ferru è azzaru è l'aumentu sussegwente di a so pruduzzione è di l'impurtazioni hè senza dubbitu un signu pusitivu per l'industria di ferru è azzaru di u Mediu Oriente", hà dettu DAChandekar, Editore è CEO di Steelworld.
"Tuttavia, à u stessu tempu, a rapida crescita hà ancu significatu chì parechji prublemi principali sò avà inaspettatamente affruntati da l'industria è anu da esse risolti u più prestu".
A rivista urganizeghja a Conferenza Gulf Iron and Steel in Expo Center Sharjah u 29 è u 30 di ghjennaghju di questu annu.
A Conferenza di Ferru è Acciaio di u Golfu si concentrerà nantu à parechje prublemi cruciali chì affrontanu u settore regiunale di Ferru è Acciaio.
A cunferenza si terrà accantu à a terza edizione di SteelFab à l'Expo Center Sharjah, a più grande mostra di l'Oriente Mediu d'acciaio, fasteners, accessori, preparazione di superficia, machini è arnesi, saldatura è taglio, finitura è apparecchiatura di prova, è rivestimenti è anti-corrosione. materiale.
SteelFab si terrà da u 29 à u 31 di ghjennaghju è presentarà più di 280 marche è cumpagnie da 34 paesi."SteelFab hè a più grande piattaforma di approvvigionamentu di a regione per l'industria di u travagliu di l'acciaio", hà dettu Saif Al Midfa, direttore generale, Expo Center Sharjah.


Tempu di post: 23-aug-2018
Chat in ligna WhatsApp!